Meble gabinetowe i konferencyjne – o czym warto pamiętać?

0
59

Urządzanie gabinetu czy sali konferencyjnej nie należy do najłatwiejszych zadań. Ważne są takie kwestie jak wybór mebli, dodatków oraz kolorystyki. Całość musi być spójna i funkcjonalna. Na jakie kwestie warto zwrócić uwagę?

Meble gabinetowe

Gabinet to miejsce, w którym wykonujemy różnego typu prace, ale też przyjmujemy gości. Przestrzeń gabinetowa powinna więc sprzyjać skupieniu, ale też zadziwiać designem. Meble gabinetowe muszą więc być idealnie dobrane.

Meble gabinetowe to przede wszystkim biurko – warto dokładnie przemyśleć, jakie najlepiej sprawdzi się w naszym przypadku. Istotne są takie kwestie jak szerokość blatu roboczego, wielkość i liczba szafek oraz szuflad i oczywiście design.

Wśród innych ważnych mebli gabinetowych wymienić możemy wygodny fotel biurowy, regały, szafki i szafy na wszelkiego rodzaju artykuły i materiały, których potrzebujemy podczas wykonywania pracy. Warto też pomyśleć o wygodnej sofie dla gości czy stale z krzesłami.

W doborze stylu i kolorystyki gabinetu mamy niemal nieograniczone możliwości. Zdecydować się możemy na styl nowoczesny, rustykalny, skandynawski, industrialny i inne.

Meble konferencyjne

Sala konferencyjna to jedno z ważniejszych pomieszczeń we wszelkiego typu firmach. To właśnie tutaj  odbywają się ważne spotkania, narady, jak również konferencje czy szkolenia. Sala konferencyjna powinna być gustownie urządzona, ale również funkcjonalna i ergonomiczna. Warto dokładnie przemyśleć wybór oraz rozkład mebli konferencyjnych, jak również odpowiednich dodatków.

W przypadku sali konferencyjnej bardzo ważny jest wybór odpowiednich krzeseł oraz stołu. W zależności od potrzeb i preferencji zdecydować się można na stół konferencyjny z uchylnym blatem, na składany stół na kółkach, stół w układzie rada nadzorcza czy stoły w układzie litery U. Dostępne są stoły konferencyjne owalne, prostokątne, okrągłe.

W zależności od tego, jak chcemy zaaranżować salę konferencyjną zakupić możemy stoły w nowoczesnym lub w klasycznym stylu, stoły ze standardowym stelażem lub ze stelażem z regulowaną wysokością. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości warto skorzystać z pomocy specjalistów, którzy pomogą nam dobrać rodzaj stołu, jak również szerokość blatu roboczego.

Koniecznie pamiętajmy o odpowiednich krzesłach. Krzesła do sali konferencyjnej powinny być wygodne, mieć regulowaną wysokość i dobrze wyprofilowane oparcie.

W sali warto też umieścić inne meble konferencyjne, na przykład regały i komody na potrzebne podczas spotkań artykuły.

Contino – oferta

Ogromny wybór mebli biurowych i konferencyjnych, jak również ograniczenia przestrzenne i budżetowe sprawiają, że coraz więcej osób decyduje się skorzystać z pomocy fachowców. Podpowiemy, że warto zapoznać się z ofertą firmy Contino. Contino świadczy kompleksowe usługi, zajmuje się aranżacją wnętrz, sporządza kosztorysy i dostarcza meble.

Powodzenia!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here